Bijdragers

woensdag 21 april 2010

Ook zij zijn heel normaal!

geschreven door Belinda:


Iedereen kent ze wel, fotomodellen, Actrices. Van die vrouwen waar iedereen graag naar kijkt. Waar mensen over praten en over schrijven. Ze zijn zo mooi... Ze hebben volgens iedereen behalve hun acteer talent iets bijzonders in hun uiterlijk. Mensen draaien hun hoofden om op straat om hen na te kijken..

En wat zijn we soms jaloers, dat zij iets hebben wat wij niet hebben. Waarom hebben zij zoveel meer meegekregen dan wij?
Nou.. om eerlijk te zijn, behalve hun acteertalent, hebben zij dat vaak niet! Ze zijn net als jij en ik. Kom je hen tegen in de supermarkt op de hoek of in een winkelstraat en ze hebben geen tijd aan zichzelf besteed die ochtend.. Dan draait niemand zijn hoofd om hoor!

Wat hebben zij dan wel gedaan? Nou aandacht aan zichzelf besteed, ze hebben tijd aan zichzelf besteed. Omdat ze weten wat dat voor hen doet, ze verdienen er tenslotte ook nog eens hun geld mee :-) Ze stalen uit dat ze mooi zijn, ze stralen zelfvertrouwen uit.. ze stralen alles uit wat wij ook uit willen uitstralen!
Voor mijn blog kreeg ik inspiratie uit een emailtje wat ik vorige week van een vriendin ontving. Mijn eerste reactie naar haar was "Wat voel ik me nu goed!" Want het is wel zo! Ik zie nu in dat hetgene wat zij gedaan hebben wij ook kunnen doen. In dit mailtje stonden foto's van modellen en actrices zonder make-up

Hier onder normale foto's van actrices en modellen.. laat hen een inspiratie zijn over wat jij voor jezelf kunt doen!


Anna Kournikova

Anna Kournikova Without Makeup

Avril Lavigne

Avril Lavigne Without Makeup

Christina Ricci

Christina Ricci Without Makeup

Drew Barrymore

Drew Barrymore

Halle Berry

Halle Berry Without Makeup


Heidi Klum

Heidi Klum Without Makeup

Jennifer Lopez

Jennifer Lopez Without Makeup

Katie Holmes

Katie Holmes Without Makeup

Kim Catrall



Penelope Cruz

Penelope Cruz Without Makeup

Rachel Hunter

Rachel Hunter Without Makeup

Renee Zellweger

Renee Zellweger Without Makeup

Rosanna Arquette

Rosanna Arquette Without Makeup



1 opmerking: